Onze producten hebben een garantie die per fabrikant en product kan variëren. Het recht op garantie vervalt als het artikel fouten bevat of beschadigingen die zijn voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden. In het geval van een defect dient u binnen 24 uur na ontvangst van uw ontvangen bestelling dit via de mail te melden.
Heeft u een garantie klacht, dan adviseren we om langs de winkel te komen om uw klacht voor te leggen. Indien dit niet mogelijk is kunt u het probleem per e-mail aankaarten, waarna we u verder helpen.
Retourname binnen 14 dagen
Als u een product wilt retourneren, dan heeft u daar kosteloos 14 kalenderdagen de tijd voor, gerekend vanaf de dag na ontvangst. Dit heet ook wel de bedenktermijn. Uitgezonderd hiervan zijn producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt of besteld. Als u een product binnen de gestelde tijd terugstuurt, hoeft u alleen de verzendkosten voor retourneren te betalen. Laat altijd even weten dat u het product gaat terugsturen via de mail en volg onze retourprocedure.
Producten retourneren kan alleen als deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn. Dit geldt ook voor de verpakking van het product. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Wilt u een artikel retour sturen, zorg dan dat:
- het artikel/de artikelen in de originele verpakking zit.
- alle toebehoren aanwezig zijn en dat u het inpakt zoals het ook is geleverd.
- de goederen goed ingepakt zijn d.m.v een extra doos of verpakking en zo worden geretourneerd.
- u duidelijk ons retouradres vermeldt.
- u het compleet ingevulde retourformulier naar ons toestuurt per mail.
- u nooit de originele doos beschrijft en / of met een ander soort tape weer dichtplakt. Gebruik hiervoor doorzichtige tape in plaats van duct tape.
Stuur altijd artikelen retour via het postkantoor, dan ontvangt u een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken. We kunnen geen verantwoording nemen indien het pakket zoek is geraakt. Bewaar het verzendbewijs daarom dus zorgvuldig. U krijgt binnen 14 dagen uw aankoopbedrag teruggestort, excl. verzendkosten voor retourneren.
Klachten
Hoewel wij altijd proberen een passende oplossing te bieden en klantvriendelijkheid bij ons hoog in het vaandel staat, kan het voorkomen dat u natuurlijk niet geheel tevreden bent.
Mocht u een klacht hebben, dan kunt u dit altijd kenbaar maken door te mailen naar info@jachtxl.nl en dan krijgt u zo snel mogelijk antwoord. We streven ernaar tijdens werkdagen binnen 24 uur te reageren.